sobota, 20 lipca 2013

UWAGA

 Przykro mi ale dostałam dwa tygodnie kary na kompa i z cudem udało mi się to dodać. w tym tygodniu nie miałam zbytnio czasu na napisanie 6 rozdziału i za każdym razem gdy miałam gotowy to albo był całkowicie zły lub po prostu moja młodsza siostra mi usunęła bo zbytnio się nie lubimy ... ale obiecuję że przed wyjazdem do kuzyna na pewno dodam ...teraz ogółem mam brak weny no i z powodu (jako że jestem directioner) spraw organizacyjnych na 23 lipca :P. Muszę też się zająć drugim blogiem na innym koncie i tak mam trzy razy więcej roboty... Teraz dam spamik z rysunkami  1D żebyście nie mieli za złe...











4 komentarze:

  1. Nie szkodzi, oczekuję nadal ;)
    Liczę na coś fenomenalnego - w prawdzie będzie i to na bank ;).

    Awwwr boskie rysunkowe 1D *o*

    Dużo weny życzę;)

    Co do siostry, to zobaczysz, że gdy dorośniecie wszystko zacznie układać się na lepsze.
    Sama osobiście nienawidziłam swojej siostry, oczywiście to ja jestem młodsza. Często kłóciłyśmy się, jej mama wierzyła mi nie, no bo przecież ona jest starsza - tak, właśnie powinno być na odwrót no ale cóż. TO ja musiałam sama na wszystko zasłużyć.. A teraz? Gdy ona ma 22 lata a ja 17 powiem szczerze, że rzadko co się kłócimy. Nawet czasami zastanawiam się nad tym co nas łączy, bo nasze relacje są na prawdę fajne.


    Także pogodzenia życzę ;*
    Pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Po więcej informacji zapraszam na: http://whatisthepaincanfriendcandeath.blogspot.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zdjątka *.*

    To miał być udawany związek, bez zobowiązań. Proste zadanie.
    Co jednak, jeśli pojawią się uczucia?
    Lana dostaje propozycję nowej pracy. Nie byle jakiej. Ma zostać dziewczyną Justina Biebera. Jak potoczą się ich losy? Nie dowiesz się, jeśli nie wejdziesz na http://teach-me-breathe.blogspot.com/ /Leah

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana co do mojego głosu - chodzi mi o ankietę.
    Mógłby się kłócić em Liam z kimś nowym - Justin Bieber ? :D
    haha ale napisałam. Może być zwykły kolega dziewczyny, a chłopak pomyśli że łączy ich coś więcej a ich połączyła przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń